KLAUZULA INFORMACYJNA

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy Politykę prywatności naszego Serwisu. W poniższym dokumencie wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Zapisy w Polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które jest stosowane od 25 maja 2018 r. Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez Urząd Miejski w Obornikach Śląskich oraz przez zaufanych partnerów.

Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich zwanego dalej Serwisem jest:
Burmistrz Obornik Śląskich,
z siedzibą  w Obornikach Śląskich przy ul. Trzebnickiej 1.

Zaufani partnerzy:

Administrator – Burmistrz wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email iod@oborniki-slaskie.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z  praw związanych z przetwarzaniem.

Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do jego danych, prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych

Pliki cookies oraz dane użytkowników wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

"Cookies" (ciasteczka) co to takiego?
"Cookies" (ciasteczka) są to pliki tekstowe wysyłane przez odwiedzane strony internetowe i przechowywane na komputerze Internauty. Domyślne parametry ciasteczek pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwisowi, który je wcześniej utworzył.
Przykłady wykorzystania plików cookies na stronach:

  • przy informacjach na temat bieżącej sesji przeglądania.
  • mierzenie ruchu użytkownika na stronach za pomocą statystyk,
  • zapamiętywanie rozmiaru czcionki,
  • pliki cookies serwisu Facebook oraz YouTube.

W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany domyślnych ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Close GDPR info
czwartek, 02 lipca 2020

Wersja tekstowa

Biuletyn Informacji Publicznej

Oborniki Śląskie

e-urzad

Wybierz wersję językową:

Pokażlanguage selection

RSSFacebookYouTube

Newsletter Pokaż newsltter block

Wybierz kategorię wiadomości, które chcesz otrzymywać:

Kalendarz wydarzeń
p w ś c p s n
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Informatyzacja

Informatyzacja i wdrożenie e-usług publicznych szansą rozwoju jednostek samorządu terytorialnego z Powiatu Trzebnickiego i Milickiego”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego pn: „Informatyzacja i wdrożenie e-usług publicznych szansą rozwoju jednostek samorządu terytorialnego z Powiatu Trzebnickiego i Milickiego”. Projekt realizowany w partnerstwie z Powiatem Milickim i czteroma gminami. Na tą inwestycję konsorcjum pozyskało ponad 2,3 mln zł. W ramach projektu powstanie zintegrowany system informacyjny, który obejmie m.in. elektroniczny obieg i wymianę dokumentów oraz elektroniczną ich archiwizację.
Całkowita wartość Projektu (w zł) to 2 777 421,07 zł
Kwota dofinansowania z RPO (w zł) 2 360 530,17 zł

Celem ogólnym projektu jest podniesienie konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego z terenu powiatu trzebnickiego i milickiego poprzez wdrożenie elektronicznego obiegu spraw i dokumentów w urzędach oraz platformy elektronicznej umożliwiającej świadczenie e-usług publicznych dla ludności.
Realizacja projektu ma zapewnić rozwiązanie szeregu problemów każdego z urzędów, a także niektórych podległych im jednostek organizacyjnych, poprzez zaspokojenie następujących potrzeb:
- obsługę kancelarii i sekretariatów oraz wydziałów urzędu w zakresie EOD,
- obsługę archiwum zakładowego urzędu,
- obsługę wymiany informacji i dokumentów elektronicznych z innymi urzedami, jednostkami organizacyjnymi,
podmiotami gospodarczymi i obywatelami,
- obsługę elektronicznego podpisu,
- podniesienie bezpieczeństwa przechowywania i przesyłu danych (e-security),
- przyspieszenie rozwoju elektronicznych usług dla ludności poprzez uruchomienie załatwiania spraw przez Internet,
- automatyzacje procesu przygotowywania i przekazywania treści do BIP.

Projekt obejmuje wdrożenie platformy elektronicznej oraz e-usług w Urzędach następujących JST: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy i Miliczu, Gmina Prusice, Milicz, Cieszków, Oborniki Śląskie.

Platforma elektroniczna zostanie zrealizowana w postaci zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego:
a) elektroniczny obieg i wymianę dokumentów,
b) elektroniczna archiwizacje dokumentów,
c)świadczenie elektronicznych usług dla ludności z wykorzystaniem podpisu elektronicznego,
d) modernizacje sprzętowej infrastruktury informatycznej-gwarancja sukcesu i trwałości wdrożenia,
e) stworzenie bezpiecznego systemu transmisji danych, opartego o nowoczesne technologie łączy szerokopasmowych, transmisji bezprzewodowych oraz bezpieczny intranet.

Koordynator Projektu:
Dominika Łasica
Z-ca Naczelnika Wydziała Inwestycyjno – Technicznego
Starostwo Powiatowe w Trzebnicy